Tips Mula Bisnes 1 – Tips Pilih Produk

Tips Mula Bisnes 1 – Tips Pilih Produk

Siapa-siapa yang baru nak mula bisnes mesti pening tercari-cari nak jual produk apa.. Tak tau nak mula dari mana betul tak? Dulu Kiz pun sama je jugak, pening tak tau nak jual produk apa.. Lepas tu main hentam kromo je try produk ni produk tu..Lepas tu mula lah fenomena produk ‘menyorok’ bawah katil… ades Ok … Teruskan Bacaan…

Bisnes Tuan Ihsan Episod 1 – Prinsip Mula Bisnes

Hai! Aku lah Tuan Ihsan tu. Kalau tak dapat nak bayangkan macam mana orang nya, bayangkan muka aku ni macam Aaron Aziz je (hohoho). Tapi takpelah, aku try lah lukis muka aku yang sebenar, baru senang sikit korang nak bayangkan muka aku yang hensem ni. Tapi korang jangan tersilap, kalau yang drama tv isteri tuan … Teruskan Bacaan…