Print Flyers Murah Shah Alam

Apa itu flyers? Flyers ni iklan dalam bentuk kepingan kertas. Alahh yang selalu kita nampak orang edar kertas masa kita lalu lalang kat tepi kedai tu. Kiz nak cerita sikit betapa mudahnya beriklan dengan flyers ni. Flyers ni semua peringkat umur boleh baca. Kat mana-mana pun boleh jumpa flyers ni. Sebab flyers ni boleh diedarkan … Teruskan Bacaan…

Bisnes Tuan Ihsan Episod 1 – Prinsip Mula Bisnes

Hai! Aku lah Tuan Ihsan tu. Kalau tak dapat nak bayangkan macam mana orang nya, bayangkan muka aku ni macam Aaron Aziz je (hohoho). Tapi takpelah, aku try lah lukis muka aku yang sebenar, baru senang sikit korang nak bayangkan muka aku yang hensem ni. Tapi korang jangan tersilap, kalau yang drama tv isteri tuan … Teruskan Bacaan…